Wednesday, August 20, 2008

مادری که صاحب دوازدهمین مدال المپیکش شد-پنج

د ارا تورس شناگر 41 ساله آمریکایی دوازدهمین مدال المپیک خود را به دست آورد.شناگری که بیست و هفت سال از کسب اولین مدال المپیکش میگذره.در مورد.بیست و هفت سال المپیکی بودن و بیست و هفت سال رقابت در سطح اول ورزش حرفه ای میشه فقط گفت اون یک استثنای واقعیه.

دارا علاوه بر شنا گزارشگر و گوینده و مفسر شبکه های NBC,ESPN,TNT,OLN,FOX NEWS وجزو خبرنگاران مطرح GOOD MORNING AMERICA ودر عیتن حال یک مدل موفقه

دارا تورس دو بار ازدواج کرده و جدا شده و رسمآ دینش رو به یهودیت تغییر داده.الان با همخونه ایش دیوید هافمن زندگی میکنه و یک دختر دو ساله به اسم تسا دارن.

با این همه دارا یک مادر واقعیه.مادری که میگه این همه رو انجام داده تا به دخترش نشون بده که اگه خودت رو باور داشته باشی و بخوای به رویاهات برسی زندگی هیچ حدی برای رویاهای تو تعیین نکرده!مادریه که بعد کسب سومین مدال در المپیک پکن گفت:دخترای دیگه در مورد سفر و گردش حرف میزدند اما من سه شنبه عصر برمیگردم چون باید چهارشنبه صبح دخترم رو به مدرسه ببرم.و من خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم از این همه پایبندی به خانواده و احساس مسئولیت.

بدون شک دارا تورس از موفقترین ورزشکاران دنیاست با زندگی در خانواده ای به سبک آمریکایی و بچه ای دو ساله. با این همه پایبندی و احساسات پاک مادری! و ما در مورد فروپاشی خانواده در آمریکا و آثار سوء اون تو روزنامه هامون این همه با آمار و ارقام کلنجار میریم و از پایان دوران مادری در آمریکا یاوه سرایی میکنیم؟

1-ویکیپدیا

2-وبسایت رسمی دارا تورس

3-گاردین